HTML

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Járok a pesti töredezett, koszos aszfalton, akármerre nézek - mocsok. Nemcsak az összefirkált házfalak, rommá zúzott telefonfülkék, elhajigált kukába való holmik rontják a látásomat, hanem legalább ennyire a rengeteg reklám, jobb esetben "csak" bugyuta, rosszabb esetben sötét elme és lélek hozadékai.

Nemrég hatalmas ponyván szembesültem az alábbi förmedvénnyel.

isabel-marant-x-hm-campaign.jpg

Elnéztem ezt a hölgynek nehezen nevezhető jelenséget, előbb elborzadtam, aztán sajnálni kezdtem. Őt is, meg azokat is, akik rácuppannak az efféle borzadályra.

Megpróbáltam megtippelni az életkorát - nem sikerült. Úgy néz ki, mint egy gyereklány, egy serdülőfélben lévő hormoncsomag, akiből az utóbbin kívül nemigen látszik semmi. Tizenhárom és fél éves éppúgy lehet, mint harmincnyolc, szélárnyékban. A tekintete rémisztett meg igazán, halálosan unott, mint aki már mindent ismer a világból - bár valójában semmit sem tud, ugyanakkor kihívó, bár hogy hova, ne firtassuk...

Piros rúzs, mesterségesen fehérített arcbőr, hogy Michael Jackson-klón-e vagy csak a kozmetikusok rémálma, nem is számít. Iskolából jön vagy drogdiszkóból? Olyan mindegy...!

Hölgyeim és uraim, ez volna korunk szépségideálja? Köszönöm, nem.

Utóirat: vajon mit reklámoz őkelme? Elárulom: ruhát. Csak nem tudom, kinek.

Címkék: média reklám

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magan-koz-velemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr25638346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása