HTML

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

lmp1.jpg

Régen kattintottam az LMP honlapjára. Ma megtettem, de látogatásom körülbelül 10 másodpercig tartott. Elküldött onnét a fejlécben látható szlogen: "Nem a korrupt politikai elitnek, hanem neked kínálunk szövetséget!"

Mármost van pár megjegyzésem.

1. Ha felvilágosítanátok, drága (= sok pénzembe' vagytok) LMP-sek, mikor őriztünk együtt disznót, hogy letegeztek? De egye fene, nem vagyok arisztokratikus alkat, tegeződjünk! Bár én vagyok az idősebb, nekem kellene kezdeményeznem, de nagy demokrata vagyok, legalábbis erre az öt percre.

2. Valami bukfenc van ebben a mondatban. Mert vagy nem tartoztok a politikai elithez, de akkor mért játsztok pártosdit és ültök a Parlamentben, vagy odatartoztok, de akkor ti is korruptak vagytok. Netán ti volnátok az egyetlen üdvözítő megoldás a haza minden bajára? Ti vagytok az egyetlen makulátlan élcsapat, mint annak idején a kommunista párt? Ekkora küldetéstudattal már háromszor is megválthattátok volna Magyarországot, sőt egész Ajrópát.

3. Mi volna a szövetség tartalma? Ti okoskodtok - én biomasszaként bólogatok? Ehhez nem elég a ti szürkeállományotok. Megjegyzem: senkié sem.

4. Ugyan magyarázza el nékem valaki, mit jelent a jelmondat mellett balról és jobbról a két gyalogosoknak szánt közlekedési lámpa! A bal piros, a jobb oldali zöld. A bal áll, a jobb halad. Szóval a piros - tilos. Vagy kommunista. Hiszen bal oldalon van. De ki számít nektek kommunistának? És miből gondoljátok, hogy áll, mint a cövek, és nem csinál semmit? A zöld meg mi? A környezetbarát(nő) képi szinonimája? És hova megy? Ajrópába? Vagy csak a zöld házikóba? (Ifjabbak kedvéért: a zöld házikó Budapesten a nyilvános illemhelyek beceneve volt. Még a 19. század végén kezdték őket kialakítani, mára nemcsak a zöld színük tűnt el a pesti utcákról, hanem maga az intézmény is kihalóban van... Bár újabban vannak kezdeményezések a fölélesztésükre.)
Szóval mindenki egy helyben toporog, kivéve a nagyon zöldeket, mert ők mindenre tudják a nagyon frankót? Vagy csak az egész "korrupt politikai elit" elpirult a bokájáig, mert az LMP végre leleplezte őket?

Ó, ha értenélek benneteket, nagyon zöldek! Na mentem, szervusztok, régi zsiványok! Majd szóljatok, ha egyesül az LMP, az SZDSZ, a PM és az abc többi vegyüléke.

Címkék: LMP

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magan-koz-velemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr635394091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása